Allt går för fort låt mig vara fri.

Dagarna bara swichar förbi, allt går för snabbt! Skolan börjar om en vecka och det känns som att sommarlovet bara börjat! Jag vill hinna göra så mycke mer, ha mer tid att njuta av sol och ledighet. Som ni alla kanske et börjar jag nian nu. Det känns som att min frihet tar slut om bara några dagar. Det är nu ett helt år kvar till nästa sommarlov. Men i år har jag tänkt satsa och bli bäst! Jag ska satsa och få bra betyg men jag ska också satsa inom sporten och verkligen ge allt för att uppnå mina mål. Jag har täntk mycket på hur det kommande året ska se ut och det kommer nog inehålla mestadels skolan och träning, men jag ser fram imot träningarna men mina underbara stingrockor! 
 
Idag har jag inte hunnit göra så mycket, tagit ett dopp i sjön och pluggat moppe teori. Ikväll ska vi ha kräftskiva blir roligt hoppas jag. har inte s mycket att säga om dagen ska fortsätta blugga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0