Go Hard Or Go Home!

Nu är jag trött och allt känns fel och jag vet inte vad jag ska göra.. Nu har jag gjort klart matte läxan iaf så har jag inte den kvar i helgen. Idag var vi på vitberget med klassen, F och gjorde massa konstiga typ no saker tex vattenprov, jordprov, spår efter djur, kolla vad som lever i sjön osvosv. Det var blött och inte särskilt roligt men när vi skulle hem så funkar självklart inte moppen och måste kikstartas plus att inga lampor är döda.. bra moppe verkligen.... Men jag körde hem Johanna sen körde jag och Hannes hem. När jag kom hem så bytte jag om och åt innan mamma skutsade mig till balder för träning med världens bästa tjejer. Ni gör en verkligen alltid glad och får en att må bra, tack för att ni finns!  
 
Imorron kommer jag vakna upp med en olidlig träningsverk i HELA kroppen. Träningarna har varit otroligt roliga men jobbiga men ska man bli bäst så ska man! Jag tror den här säsongen kommer bli riktigt bra.
Skolan imorron kommer vell vara som en vanlig torsadag, ska försöka göra klart engelskan också innan helgen.
Annars vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt någon som vill gå en sväng på matfesten eller nått annat kanske?   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0