Mitt Lov!

jag tänkte berätta om mitt jullov!
image description
började med en awesome julshow/fest!
image descriptionimage description
image descriptiondå fick jag min älskling!image description
sen så for vi och firade jul i stockholm. suuper mysigt. vi stannade i stockholm till på onsdagen efter jul.
image description
när jag kom hem blev det bya "sovning" med detta^ störda med underbara gäng!♥

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
där efter att amazing nyår med massa fina människor! blev några matcher laserdone och några partier skip-bo och annat skojigt! sen gick vi ner till elven och kollade på fyverkerierna.
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
efter nyårs blev det mke mobil/data nörding även en kväll med vänner hos edvin.
image descriptionimage description
image description
nu i fredags så var jag med ida, emma och mikkan och fotade hemma hos mikkan.
image descriptionimage descriptionimage description
i lördags blev det snowboard åkning med bästabrudarna och efter så gjorde jättesööta lisa varmchoklad till oss!♥
image description
image description
och idag så for jag till denna brud och byggde snödvärgar, såg film och spelade kort!



imorron väntas snowbord åkning med tjejorna!

så kort samman fattat så har vell lovet varigt hyfsat bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0