Datorer..

Jag får damp på min j*vla dator.. det har låstnat två knappar och tre är snea och tröga.. och delete fastnar hela tiden... men jag får nog inte en ny på ett tag så..

Idag så har skolan inte varit jobbig alls. Det börjde men Hk och då fick vi bullar av christer och kollade bara igenom köken så att dom var rena. Sen var det no och då redovisade jag, lisa och två grupper till matte saken och sen städade vi bänkarna. På hålet gick vi till coop i spöreregnet sen när vi kom tillbaka tryckte vi chips och dipp.
Efter det var det bara språk och då såg vi film.

Nu har jag kommit hem efter att ha klippt mig. Det blev bra inte så stor skillnad lite kort bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0