The sky is the limit

Vaknade för ungefär en timmer sen så jag har inte hunnit göra så mke. Jag har inga planer för dagen så om nån vill hitta på nått smsa. Ett måste idag är att städa klart på mitt rum för de skulle jag ha gjort för länge sen. Jag tror även jag ska börja packa för vi far på torsdag.

Igår spenderade jag dagen med Ida och Emma i Umeå med massa shopping, vi hade det super alltid lika roligt att vara med dom. Jag kom hem med ett linne och ett par shorts från Monki, två par solglasägon från gina och en klänning från veromoda. De va inte helt fel, har även pengar kvar till Italien nu.

Imorron kommer dagen spenderas med Elvira kommer nog bli toppen. Sen på kvällen har vi träning så då får jag träffa alla fina stingrockor igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0