When you save me

Har just ätit laxpasta, mumsigt värre! Min dag har sett ut så här.
SO- snackad om filmen vi sett och proaen.

SVENSKA- så Sherlock Holmes.

LUNCH

SLÖJD- sydde lädret på kniven.

NO- kollade klart på sherlock, pratade om morgondagen, rensade skåpen (vi fyllde typ en sopsäck på två personer)

SLUTADE HALV TVÅ TYP.

For till friskvårds med isak och jonna och tränade med dom. Tog bussen hem där jag möte lisa.
Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på men underar på att se en film eller nått bara.
Imorron har vi sov morgon igen men den här gången till tolv så mamma ska skjutsa mig och lisa. Vi ska vara på edda hela eftermiddagen, först minigolf sen basta tror jag det blir för min del. Så det blir väl inte så jobbigt. Men imorron kväll så tror jag det är träning med världens bästa stingrockor som står på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0