Nu jävlar kör vi.

Snart så brummar vi iväg och hämtar ida,emma och mikkan för att sen sätta fart mot balder och träna. Träningen igår gick super bra jag klara power handvolt handvolt utan att stanna och handvolterna var hyfsat fina också. Ikväll så kör vi sten hårt hoppas jag är hur taggad som helst.
Skolan idag har varit rätt så skönt först idrott då hade vi nått konstigt som jag inte kommer ihåg namnet på men jobbigt vare iallafall, sen hadevi so och då såg vi en hyfsat intressant film men den varlite halv dryg i slutet sen engelska och då såg vi också film. Klockan 10 i 1 samlades vi på nordanå för att se nån föreställning och den var ganska bra, väldigt gripande sen 20 över 2 sutade och då gick jag lisa och hannes på stan ett tag sen tog jag bussen hem.N u har jag just hunnit äta och ska fara om några minuter så jag måste sluta nu. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0