Dansa,Pausa

Klockan är lite efter ett och jag ligger fortförande kvar i sängen. Jag har just mumast i mig en macka och lite oboy. Jag ska väll snart börja ta på mig lite kläder och göra något vettigt. Imorse när jag tittade ut hade det inte slutat snöa.. det är maj nu inte typ mars!

Går kvällen blev riktigt lyckad. Började med att jag och Isak brummade iväg till elvira där vi åt och bara satt och snackade om roligheter osv. Strax efter sju så tog vi tandemcykeln till ursvikens folkan där discot var. På discot så dansade vi massor och tramsade skitansa kul iallafall. Någongång vid tolv tog vi tandemcykeln hem till Elvira igen där vistannade ett litet tag innan Elvira packade på oss massvis med kläder och vi brummade hem i kylan. Kom hem strax efter ett nångång och då var sängen efterlängtad. När jag vaknade idag så hade jag pinsamt nog ordentlig träningsverk i benen från igår speciellt vaderna. Men det var det värt! Så tack för igår Isak och Elvira det måste göras om nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0