Friday!

Oj vad härligt med fredag! Jag kom hem för lite mindre än en timma sen och nu dunkar jag musik och kollar bloggar.  Min dag har sett ut såhär: först åkte jag och lisa med Carina till skolan. Första lektionen var HK coh efter den var det no. På hålet ssom är ungefär 2och 40 kanske så gick jag och lisa in till stan och jag inhandlade två bikinitoppar ett par bikinitrosor och ett jätte gulligt Svampbob skal till min mobil. Sen hade vi språk då såg vi film. Nu ska jag börja göra mig klar för jag ska (om typ en halv timma eller nått) börja gå mot Isak. Jag och isak ska brumma iväg på moppe till Elvira och senare ikväll blir det ursiken disco. Känns som kvällen kommer bli mer än lyckad! Men nu måste jag gå puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0