Big girls don´t cry

Onsadgen är nu över tack och lov. Det har inte varit min dag idag riktigt.Forsov mig lite och hann inte fixa håret bara duscha och tårka de. Sen skulle göra min hk läxa (göra plättar) som jag inte ens hann smaka innan jag var tvungen att springa ut till bussen och då hade jag glömt typ hälften av de som jag skulle ha med mig. Sen har jag haft allmänt otur. Men sen var skolan slut och Jag, Isak och Lisa gick in till stan och jag åt sen fortsatte jag till balder för träning. Träningen gick riktigt bra vi körde bygg,gymnastik och styrka, kändes riktigt bra. Träningen var nog min räddning idag, blir alltid på bra humör med mina tjejer. 
 
Vi är lediga imorron och på Fredag, känns otroligt skönt! Imorron ska jag soooova, moppa till stan med Lisa för några ärenden inför kvällen (gooodddiiiss) sen på kvällen kommer klassen hit och vi ska "sova" i bya. 
Vi har även fått massa läxa. Engelska redovisning v.40, Matte prov torsdag, So prov (andravärldskriget) torsadg, Hk läxa inför prov, No läxförhörsprov till måndag och sen resten av läxförhörsprovet onsdag. Så jag kommer nog spendera lite tid med plugg i helgen måste jag säga. Bloggar mer imorron känner mig helt slut i både kroppen och hjärnan så jag ska nog snart dejta kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0