To the morning sun

Ligger nu i sängen redo för att sova! Är riktigt trött i både kropp och hjärna. Dagen har inte varit så intressant en helt vanlig helvetes onsdag.. Måste säga att träningen kinda räddade min dag idag. Gårdagens träning gick sådär hade väldigt ont i huvudet osv.. Men dagens träning kändes bättre, byggen känns riktigt bra inför lägret nu och gymnastiken är inte så dålig den heller faktiskt. Är otroligt taggad på läger!

Imorron är det Torsdag och vi har matte prov.. Sen efter lunch har vi so prov också men det missar jag för jag ska på Stigs begravning... :( So provet kommer jag få göra nästa vecka, så det blir att plugga ordentligt! Men nu är somnar jag snart, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0