I know you miss me when I`m gone

Idag är det Torsdag den 10 Februari 2013! 
Skolan har rullat på som vanligt torsdagar är inte så jätte jobbiga bara lite dryga. Jag for hem direkt efter skolan och har hunnir se lite tv och ät middag. Resten av kvällen spenderas nog här i min säng med datorn och bra musik. Kände att en slappkväll (till) inte var helt fel. Imorron är det Fredag och vi har sovmorgon, kan det bli bättre? På fredagar är inte så jobbiga heller. På kvällen har Ida sin fest som skulle ha varit i Fredags, kommer nog bli hur kul som helst! I helgen ska jag se till att sova ikapp lite förlorad sömn och träna. En annan sak som vi fick veta igår var att vi kommer att ha biologi på nationella känns himla skönt eftersom det är det lättades och de vi har hållit på med mest. Onsdags Träningen kändes bra byggen går bättre och bättre nu, de känns jätte skönt! Träningsverken idag är galen! Jag menar det kan knappt lyfta armarna eller gå i trappor, skratta är också ett problem.. Men det är en liten hatkärlek det där med träningsverk man hatardet för man knappt kan röra sig men älskar det för då vet man att träningen lönar sig. Har inte mycket mer att säga så jag tror att jag av slutar detta inlägg nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0