Just Do It

Söndag och sista dagen ledigt.. Helgerna går så sjukt snabbt. I Fredags så var det skolan och vi hade sovmorgon så jag skulle åka 9 bussen som då går typ nio och vi började halv tio. Jag vaknade av att jag fick en massa sms 09.40.. Jag hade alltså försvoit mig ganska ordentligt, våran nästa lekion började inte fören halv tolv och pappa började tolv så jag fick en ordentlig sovmorgon. På kvällen på fredagen så firade jag Ida med bästa folket.
På lördagen drog jag mig till gymmet en snabbis annars tro jag det ganska lungt såg film och bara myste. Idag söndag sov jag till typ tolv sen åt jag frukost och gjorde mig klar för träning. Vid halv två kom Ida och hämtade mig och det bar av mot balder. Först hade Vipers träning 1,5 timme sen var det träning med för oss (stingrays) 2,5 timme så nästan hela dagen spenderades på balder. Nu har jag kommit hem duschat, ätit och tryckt lite frukt (kände mig faktiskt nyttig för en gångs skull). Träningen idag gick rikgtigt bra byggen börjar bli mycket bättre och programet börjar kännas ganska bra i övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0