Satans förkylning!

Idag är det Onsdag! (Varför börjar jag alltid inläggen med att säga vilken dag det är..) Jag har legat sjuk hela dagen, min kropp sa verkligen ifrån. Jag har varit förkyld i omgångar men vägrat att vara hemma eller hoppa över en träning men nu imorse så hade jag sån sjuk huvudvärk, min hals sved och hela kroppen var helt död! Jag kände att jag var tvungen att ge efter och somna om istället för att gå till skolan. Jag sov till typ ett sen gick jag upp och åt osv, vid fyra skjutsade mamma mig till balder och jag satt och kollade på min träning eftersom jag inte kunde träna. Men på söndag blir det att kötta!

Imorron måste jag till skola så jag inte missar så mycket och börjar ligga efter. Hoppas även på att jag är piggare imorron även om jag inte kommer vara helt fräsch. Ska inte göra något annat speciellt imorron blir nog en lugn hemma kväll framför tven och tidig läggdags. Nu ska jag verkligen bli frisk! Det är inte länge till DM så jag har inte tid att missa en ändå träning till! Ska sova alldeles strax så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0