♥ Summer ♥

Varför mår man så bra på sommaren? varför kan man inte ha lika mycket energi och vara lika glad på vintern som sommarn?  Jag Älskar sommaren och skulle klara mig hur bra som helst utan vintern. Jag sitter nu och kollar på we♥it och har även kollat igenom mina mobilbilder och känner bara att jag vill ha sommar nu! jag vill ha värme och sol! vill inte vara kvar i detta mörka och kalla längre.. fy usch och blää för vinter! 
Sommar- Det är sol så man blir brun och inte ser ut som er lik, Det är varmt så man inte behöver ha på sig massa klumpiga kläder, det är ljust, man blir glad, man får mycket energi, man blir "hög" på livet. 
Vinter- Det är kallt, man måste ha på sig massor av kläder, det är mörkt, man ser ut som ett lik, man blir trött. 
Tänk att ligga på en strand i något varmt land nu och sola, bada och bara njuta! Eller gå omkring i affärer och shoppa när det är så varmt så man nästan dör.. Eller kanske se solnengången och sen gå och äta middag på något ställe vid stranden. Jag vill inte vara kvar här. Ta mig här ifrån nu! Behöver sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0