Torsdag.

Något friskare är jag idag, huvudet vägrar ge efter men jag känner mig inte lika slut i kroppen längre. Ska nog ta det lungt och inte träna fören på Söndag ändå. Skolan idag har varit som en vanlig Torsdag ganska dryg men ändå helt okej. Efter skolan trottsade vi kyla och jag och Isak begav oss in till stan för att fika på Waynes, det blev bara en chailatte men det känndes välförkänt. Jag tog fem bussen hem och åt sen har jag bara tagit det lung framför tven, duschat och nu landat framför datorn. Jag ska lägga mig vi elva kanske så inte riktigt än. Imorron är det Fredag och vi har sovmorgon, kan det bli bättre? På kvällen kommer Ida , Emma och Mikkan hit för att kolla lite resor ochse om det blir att se likblek ut hela våren/vintern eller om vi får lite sol. Blir nog super. Skriver mer imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0