Let her go

Godmorgon på er! 
Idag är det Torsdag och sista skoldagen innan påsklov. Känns otroligt skönt även om veckan inte har varit särsklit jobbig. Idag är jag en glad och nöjd Frida med lite att göra och mycket energi. Isak for till hemavan igår och kommer inte hem fören nästan onsdag så han kan jag inte plåga med mitt prat och konstiga påhitt på ett tag. Jag ska snart gå till Lisa för att åka med henne och Carina till skolan. Idag ska vi inte göra så mycke mer än idrott och film typ. 
 
Imorron är det Fredag och vi är lediga vilket betyder att jag kan sova läänge på morgonen. Men mitt på dagen imorron kommer ett helt stockholms gäng hit och halv stannar till på Tisdag resten stannar till nästa söndag. Det ska bli himla kul att träffa alla. Nu måste jag avrunda här och dra mig till Lisa. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

No offense, menar verkligen inget illa men det är jätte jobbigt att läsa texten när den blir lite längre eftersom skorleken är så liten och typsnittet hjälper inte storleken, höj textstorleken 1-2 px så vore det kanoners och mycket lättare att läsa. Eller ja du gör ju som du vill, ville bara tipsa.

2013-03-28 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0