Till The World Ends

Sitter just nu framför Isaks dator medans han är och tränar. Idag började jag halv tio med egentligen Engelska nationella men våran lärare var sjuk så vi fick testa ett gammalt nationella. Sen gjorde jag bort tekniken innan vi gick och åt lunch. Klockan halv ett hade vi matte nationella och jag tror det gick bra. Efter de slutade vi och jag, lisa, edvin, johanna, hannes och david for hem till isak och spelade mario kart osv. Jag vet inte riktigt när jag ska hem men nån gång ikväll i alla fall. Imorron börjar jag tjugo i tio med NO nationella sen slutar jag tjugo i elva. Så det blir inte så lång dag de heller. Har inte så mycket mer att skriva. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0