Trassel

Redan Söndag! Gud vad helgerna går fort. Jag skrev i Torsdags sist och dåvar jag hos Isak där jag även spenderade natten från Fredag till Lördag. Fredagen var inte så jobbig på skolan vi såg film typ halva dagen så. Fredag kväll så såg jag och Isak Trassel (typ världens bästa film) sen tog vi en prommenad och efter de gick vi och la oss. Jag for hem vid 12 tiden på Lördagenoch då hade Mats, Rasmus och Annakarin kommit. Så jag umgicks med dom sen på kvällen blevdet frukt mys och rese planering med bästa Fantastic Four. 
 
Idag Söndag så blev jag väckt vid tio och hann äta frukost och klä mig innan vi for till ragg ännu en gågn med denna gång bokade vi våran resa. Det blev en vecka på Kreta i Sommar. Är så taggad! For hem vid ett och åt lunch. Vid två/tre tiden började vi spela poker både Annakarin och Rasmus hoppade av efter typ en timme men jag och Tobbe spelade till vid sex/ halv sju innan vi var tvugna och äta så ingen vann. Vid sex tiden for Mats och Rasmus hem för skolan och jobb men Annakarin stannar till nästa Tisdag. 
 
Imorron är det Måndag och en ny skolnvecka. Är inte ett dugg taggad. Vi hae engelska redovisning, matte prov och No nationella i veckan också.. Men nu ska jag sluta för jag har annat att göra innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0