Turn it up

Idag är det Lördag och solen skiner ute. Men jag kan konstatera att det inte har varit min dag idag, jag har varit på ganska dåligt humör och varit trött och seg. Det ska jag försöka ändra på så att jag kan få en trevlig kväll i alla fall. Ikväll ska vi nämligen ut och äta för att min broder fyller 18 hela år idag, så Grattis Tobbe!

Min vecka har sett ut ungefär så här: Måndag: vanlig skola Tisdag: NO-nationella, engelska redovisning Onsdag: Frilufsdag= kallt, sluta tidigare än tänkt, chillmeddill resten av dan Torsdag: Matte prov, kompeftermiddag Fredag: vanlig skola, skojs med fina människor på kvällen

Jag har så mycket extra energi och spring i kroppen nu när jag inte får träna. Mitt revben har inte blivit ett dugg bättre så det ser ut som att det inte blir träning på ett tag framåt heller.. MÅSTE TRÄNA! Saknar mina stingrockor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0