Du kör vi igen!

Hemma från skolan nu. Dom två senaste dagarna har inte direkt varit mina tur dagar.. det dåliga som har hänt är att det har varit piss väder, punka på moppen, det blir ingen lucia show i år, min bag har gått sönder.Sen har det hänt andra små irriterande saker och jag blir så frustrerad.. aja nu ska jag sluta klaga på allt.
 
Igå hade jag en jätte mysig kväll hos elvira med film mys, godsaker och en låång promenad. Väldigt trevligt att träffa henne var ett tag sen. 
 
Ikväll drar cheer sesongen 12/13 igång! Är jätte taggad och det ska bli så roligt att träffa alla fina tjejor igen. I år ska bli ett riktigt kanon år. Nu jävlar kör vi tjejer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0