Kärlek vid sista ögonkastet

 
Sitter och lyssnar påmusik just nu. Borde egentligen packa men det är så tråkigt. Idag har jag varit med signe, vi gick på stan. De va kul att träffa henne som vanligt.
 
 
Imorron så ska jag och Lina plantera skog tar nog ett tag, det är inte så mke kvar men. På kvällen imorron vet jag inte vad jag ska göra. Ska iaf bli klar med packningen imorron. 
 
 
Som sagt så var jag med Elvira hela dagne igår. Vi åt glass i bergsbyn sen så for vi till skehamn och åt jordgubbar oh bara hade de bra nere på några stenhellar. Sen åt vi middag innan vi brummade in till stan för att köpa ett par uteträningsskor till Elvira innan träningen. På träningen så byggde vi lite men körde även lite gymnastik, de var kul. 
 
                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0