FREEEEDOOOMM!

Längesen jag skrev nu känner jag, det har hänt en hel del den senaste veckan och jag orkar inte berätt om allt men om jag delar upp det i olika "katigorier" så blir det enklare.
Skolan:
No: vi har haft en inlämningsuppgif om kvinnlig könsstmpning som skulle lämnas in förra vackan och det gjordes den, vi har no läxa till måndag där vi ska läsa och svara på frågor (fysik).
svenska: jag har gjort klar klassiker arbetet och lämnat in det i tid och allt.
Idrott: tjejerna hade bad idag och det gick bättre än vad jag trodde jag fick A (alla fick de men ändå..).
Engelska: vi har skrivit en uppsatts om hur det är att vara ungdom i usa, vi skrev i två lektioner blev just så pass klar idag (började om för förra blev bara kluddig och osammanhängande) skrev tre sidor.
So: vi har läxa till vilken dag det nu var och det är bara några frågor.
Matte: jag och några till ska göra om provet på måndag..
Allmänt annars så rullar skolan på ganska drygt och tråkigt men tur att jag har så kuliga vänner som gör mina dagar rolligare. Och sen så ärvi lediga hela dan imorron! yayyy!!
Fritiden:
jag tränar, pluggar och typ slappar är med lisa lite då och då typ så mke händer just nu..
Men jag var på konfa läger i helgen och det var ganska kul kännde ingen till en början men var med två tjejer som heter Alva och rebecka så då blev det roligare. i helgen kommer min moster och min morbror pappa fyller år på fredag och min moster har nyss fyllt 50 så då äre dags att fira lite folk på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0