27 November

Andra dagen av denna vecka är nu avklarad! Tisadag idag alltså. Skolan har varit dryg me ändå helt okej har varit trött och på ganska dåligt humör måste jag säga. Har gjort bort idrottsprovet nu känns skönt, nu är det bara matte provet kvar innan jag kan andas ut som förövrigt är på torsdag. Efter skolan gick jag och Ida till anderstorps vårdcentral för att ta veccnations spruta nr2, vi fick sitta och vänta i en timme innan vi fick ta den sen blev det brottom hem och kasta i sig mat, byta om och packa innan jag for iväg till balder för 2,5 timmars träning med finaste tjejerna! Ni får mig alltid på bra humör♥ Ska snart sova för att orka med ännu en dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0