Always together never apart, maybe in distance but never in heart!

Jag kommer ihåg det som det var igår jag och pappa for iväg och hämtade dig men det är nu tio år sen. Du har varit vid min sida hela min barndom och sett mig växa upp. Jag har så ortolig många minnen med dig! Både bra och dåliga. Jag vet att har varit orättvis med dig på sistone och inte låtit dig vara på mitt rum och jag har inte spenderat så mycket tid med dig.. men det ångrar jag starkt! Jag skulle ha gått på massa långa promenader med dig och jag skulle ha gosat mer med dig.. Även fast jag inte har gett dig den tid och uppmärksamhet du förtjänar så har jag alltid älskat dig! 
Jag vill att du ska vara där när jag vaknar upp, jag saknar allt hår du lämnar och jag saknar när du skäller för något fåning.. Jag saknar allt med dig! även det dåliga! Du har lämnat ett stort tumrum hos oss alla, som aldrig kommer att läka helt. Du kommer finnas i mitt hjärta föralltid! 
 
Jag fattar fortfarande inte att du är borta, du har varit en del av familjen sen jag var fem och nu är du bara borta.. föralltid..! 
Du fanns alltid där när man var ledsen eller kände sig ensam♥ Alltid Älskad Alltid Saknad Världens finaste hund!
Kommer aldrig att glömma minnerna med dig! Sovgott nu Kato gubben♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Signe

<3

2012-11-07 @ 16:15:45
Postat av: lisa

<3

2012-11-08 @ 19:04:26
URL: http://steese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0