Troublemaker

Nu var det evigheter sen jag skrev! Jag har haft fullt upp med att leva livet så jag har inte hunnit med att blogga. Sist jag skrev var exakt en veckan sen och det har faktiskt hunnit hända massa saker denna vecka. Skolan har rullat på som vanligt alla dagar utom Tisdag och Torsdag. Tisdag så var vi och lyssnade på Grocher och "jobbade" med de hela dagen, Grocher måste ju vara gulligastegubben jag träffat! Torsdag såg vi nån föreställning på nordanå (sjukast jag sett) och slutade ett. Veckan har inte varit den jobbigaste. 
 
Utom skola den har veckan har jag tränat Tisdag, Onsdag och idag som vanligt. Varje Måndag och Onsdag har vi julshows planering också efter skolan. Torsdag var jag med Signe hela dan/kvällen vi tränade, åt och skulle se bio med det slutade hos henne framför oth istället. Alltid lika trevligt att hänga med den bruden! Fredagen började med att jag träffade Malin efter skolan sen blev det bio osv med trevligt folk (gjorde lite allt möjligt och var lite överallt). Lördagen var jag med Malin på öppethus, vi åt hos Isak som var hemma själv sen kom mer folk ochvi spenderade kvällen där, Vid tolv tiden följde alla med ut i skogen till mig och spenderade natten här mycket roligt måste jag säga. Annars har jag Tränat med finaste stingrays och försöker plugga (går inte så bra..). Min helg har varit kanon helt enkelt Tack alla inblandade! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0