Hall of Fame

Överlevde torsdagen också, four down one to go! Dagen har faktiskt inte varit så jobbig.. Skolan var helt okej (om man bortser från huvudvärk och so prov). Efter skolan kom jag hem och åt osv sen gick jag i redan då spöregnet ner till Appelblads och träffade resten av dom från tonårs. Det regnade så mycket så det blev ett mini mörkerspår, barnen gick bara halva sen grillade vi i jaktstugan. Vi tog mopparna (jag åkte med isak) in tog jätte lång tid eftersom det var så lerigt och vi slirade en hel del. Sen la vi oss ute i skogen i väntade på barnen och det regnade bara mer och mer.. Sen kom barnen vi skrämde dom och gick sen allihopa till jaktstugan och grillade korv, pinnbröd å åt bullar( like a boss). Vi satt i jaktstugan och pratade lekte nån fråge sak osv ett tag sen vid åtta for vi hemmåt igen. Sen jag kom hem har jag sett tv duschat bort rök lukten och inge mer. Blev lite rörigt inlägg men aja nu ska jag snart sova puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0