Snö helvetet är tillbaka..

Kort dag idag vi slutade tolv så jag tog tolvbussen hem. Ganska skön Tisdag. Men det snöar ute.. jävligt mycket också.. Jag ska gå i ide här i sängen med min dator.. Men jag smiter ut till träningen halv sju ikväll. Har dessutom lyckas dra på mig en ordentlig förkylning. Känner att jag verkligen älskar livet nu..! Smsa mig gärna,jag gillar sms. Nu ska jag kolla runt på lite bloggar och fortsätta med Tumblr innan jag måste plugga Kemi.. Kemi prov på fredag. 
 
Men det finns fortfarande kvar lite ljust i mitt liv! Först har vi prao nästa vecka lov veckan efter sen sen en vecka till med prao så det är ingen skola på tre veckor, yippie! Och det är bara tio dagar tills jag Ida, Emma och Mikkan far till huvudstaden och shoppar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0