Blond

Sönda igen nudå. Morgonen började med ett besök hos frisören så nu är jag blond och nyklippt igen. Har inte hunnit så mycket mer än att starta datorn annars. Mellan halv fyra och sex har jag träning sen mellan sju och nio har jag konfa träff. Fram till träningen borde jag plugga och städa mitt rum(igen) men vi får se hur mycket av de som blir gjort. 
 
Tänkte berätta vad som hänt på sistone eftersom bloggen inte varit så aktiv. I fredags så körde jag in till stan och var med massa sunnanaåare, den kvällen slutade hos Johanna med Edvin, David och Linus vi sov där också. Sen på lördagen skjutsade jag hem Edvin vid ett sen for jag in till stan och köpte nya jeans efter som mina gick sönder.. Lördag kväll så körde jag och Hannes till Ica för att träffa Johanna och Edvin sen for vi till församlingsgården och hälsade på Edvin och Hannes konfa och var där typ hela kvällen innandet blev att köra hem. Det var nog allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0