Don´t quit

Har just kommit hem från Umeå med mina fyra favoriter. Det var shopping (köpte endast en tröja men) och lunch i staden där. Ida körde både dit och hem så vi dunkade bra musik och pratade. Mycket trevlig dag måste jag säga. Det är bara fyra lediga dagar kvar på detta lov nu.. börjar få lite små ångest redan! Imorron ska ja bege mig in till staden här och inhandla lite nödvändigheter. Sen på kvällen blir det "fest" hos Ida om jag inte har helt fel.  
På söndag börjar äntligen träningarna om. Som jag har längtat! Nu är det bara att kötta,kötta,kötta!! Tror även jag ska dra mig till gymmet imorron. Nya träningskläder och allt, taggad till tusen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0