.

Jag måste vara sämst på jorden på att uppdatera.. Det har varit mycket annat som har gått för bloggen och jag har inte haft någon tid åt att blogga. Nu har vi lov och då har jag förmodligen mer tid åt att blogga. Sen jag skrev sist så har det hänt en hel del både i skolan och hemma.
 
SKOLAN: Vi har haft en estet show förra veckan som faktiskt gick riktigt bra. VI har haft inställda lektioner så vi har haft mycket hål osv en dag hade jag sovmorgon till halv två. Jag har varit sjuk lite upp och ner och varit borta väldigt mycket från skolan den senaste tiden. 
 
TRÄNING: Träningarna går riktigt bra nu och det är bara 6 dagar till DM så vi är inne på DMveckan nu. I helgen hade vi 18 träning som vi avslutade med tatung och dance central, riktigt kul! Dom dåliga nyheterna är att jag har en spricka i ett av mina revben så jag har inte kunnat göra allt. 
 
ANNAT: Annars har det inte hänt så jätte mycket det var nightflight i fredags och det var kul och så. I veckan ska jag mest vila så att mitt revbn hinner läka så mycket så möjligt under trävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0