Jullov!

Oj vad dålig uppdatering.. jag måste skärpa mig! Nu är det iaf lördag, jag och min familj har anlänt till Stockholm. Den här veckan har varit hur kul som helst och avslutades på bästa sätt med jullov! Torsdagen var den bästa.
På dagen så var den kaos och ingenting gick som det skulle, efter skolan for jag och jonna till Sigen för att fixa oss och äta sen for jag tillbaka till skolan för att fixa det sista. Kvällen var helt otrolig! Julshowen gick super och sen dansade vi och bara hade hur kul som helst hela kvällen. Natten spenderades i bya med fina vänner. Fredagen var jag med Kaisa och vi bakade kladdkaka. Lägger ut lite bilder sen ska jag springa iväg och spela med mina kusiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0