Tisdag

Första dagen av skolan är nu avklarad, måste säga att jag var så trött att jag hade svårt för att hålla ögonen öppna under vissa bitar av dagen. Annars så har vi kört igång som vanligt. Känns konstigt att det här är sista terminen med min fina klass och sista terminen på Sörböle. När jag kom hem från skolan idag så tog jag en powernap på ungefär en och en halv timme, riktigt skönt! Vaknade av att mamma ropade att det var middag, efter middagen bytte jag om och for vidare mot balder för 2,5 timmes träning i spegelsalen. Träningen gick ändå hyfsat med tanke på att jag var så trött. Vi körde gymnastik, dans och hopp. Nu har jag kommit hem och har hunnit duscha, fikat och ska strax ta och skalla kudden i hopp om att vara piggare imorron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0