Best Thing I Never Had.

Fredag äntligen! Dagen har sett ut så här HK,No, träna med signe på friskvårds, språk, hem. Inte så värst jobbig dag. Ikväll har jag inga planer tror det blir en vanlig hemma kväll.

Igår tog vårat älskade hockey lag Sm-silver för andra året i rad. Det är väl bara att säg grattis till brynäs och tacka för en riktigt bra säsong med grabbarna. Kanske blir tredje gången hjilt.

Min helg kommer vara full med inte så värst roligt men.. jag har moppe kurs både lördag och söndag mellan 12-16,inte kul.. Men på lördagen kanske jag ska vara med signe och jonna efter moppekursen det blir iaf kul.

Sen nästa helg så är vi lediga måndag-tisdag och jag kanske även måste vara ledig onsdag för vi far till stockholm på fredag efter skolan alltså om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0