Rörigt.

Har nu hunnit äta och som vanligt gjort mig lite oboy. Vaknade vid tolv idag och kände att jag bara ville sova mer(hade redan sovit i 11 timmar men) och det kändes som mitt huvud skulle sprängas. Men jag kömpade mig upp och åt frunch typ sen så bytte jag om till träningskläder packade ihop mina tränings saker och gick förbi lisa en sabbis för att hämta mina grejer för det blev ju aldrig av igår. Sen så for vi iväg för 3,5 timmars träning med världens bästa lag. Nu när jag kommit hem kan jag glatt säga att jag överlevde. Min kropp är helt slut nu och träningsvärken kommer vara extrem imorron tror jag men det behövdes en riktig hård träning. Jag har inte ont i huvudet nu heller. Ikväll blir det väl att se vårat älskade AIK förlora och ta SM-silver. Kände att det här inlägget blev jätte rörigt och konstigt men det får duga.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0