19 April.

Ligger fortförande kvar i min säng och har inge vidare lust att sluta med det heller men snart MÅSTE jag gå upp och klä mig, äta frukost osv. Idag så händer inget speciellt på skolan och efter skolan ska jag träna tror jag sen är det hockey som jag ska se. Annars så har jag inga planer.

Igår när vi skulle med bussen till skolan så körde den först ner i diket och upp igen sen bara en liten bit längre bort körde den rakt ner i diket. Där satt vi i en halv timma eller mer och väntade på en ny buss som körde oss till skolan.
image description

Kommentarer
Postat av: Elvira

Min första reaktion:HERRE GUD,är hon skadad???ISAK VAR OCKSÅ PÅ DEN DÄR BUSSEN,TÄNK OM HAN ÄR DÖD???alla mina älskade är döda herre gud



Min andra reaktion: HEhehehehe....Torsten....

2012-04-19 @ 15:40:11
URL: http://elviralundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0