Vi är fria.

Idag är det fredag men inte vilken fredag som helst utan det är långfredag vilket betyder att vi är lediga från skolan. wiiii! Så nu är vi lediga i 10 dagar, utan läxor eller andra måsten. Riktigt skönt man känner sig fri! Känns som att lovet kommer bli succsé jag har massa skojsiga planer.

Idag så vaknade jag vid elva/tolv tiden och då åt jag frukost klädde mig osv och tvingade hela min familj att stiga upp och vid ett kom vi äntligen iväg till ica och köpte hockey biljetter till mig och lisa till matchen imorron. Var sjukt länge sen jag var på hockey så det blir kul, dom måste verkligen vinna imorron också så det blir nog en riktigt rolig kväll.

Annars på lovet ska jag Träna som vanligt och kanske drar några svängar förbi friskvårds också. Sen ska jag vara med några saknade finisar som jag inte varit med på länge typ Kaisa och Elvira är två av dom. På fredag så ska vi vara några stycken hos lisa och grilla osv kommer bli super kul tror jag. Det är typ det jag ska göra på lovet jag.

Jag har haft dålig uppdatering på senaste tiden(om man räknar bort dom tre senaste inläggen jag gjort idag..) jag vet men jag har verkligen inte haft tid med bloggen på senate,jag har har haft ett liv konstigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0