How will I know

 
Kom hem från skolan för ett tag sen och man känner att plugget börjar på riktigt nu. Bara ett år kvar på skolan och med min fina klass, gud vad jag kommer sakna alla! Men sista året och dags att satsa, även inom sporten (inte sista året men) det är verkligen tid att satsa allt nu! Bye bye socialtliv! 
 
Imorron så ska jag och ett lite moppe gäng upp till norrvalla och ha femkamp (med skolan), vi börjar nio och slutar vid tolv/halv ett. Är inte så jätte taggad men vi slutar iaf tidigt. Efter de vet jag inte vad jag ska göra men något skoj. Jag vet inte vad jag ska göra ikväll heller kanske städa mitt rum så det blir av. Nu har jag inget mer att säga/skriva så jag säger hejdå och skriver kanske sen, byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0