Snart 15 bast!

Nu är jag väldigt trött och hela kroppen är på nått sett utmattad även om jag inte gjort så mycket ansträngande. 
Idag har jag iallafall varit på konfa i sex timmar sen kom jag hem började packa, åt efter de vidare till bergsbyn med Ida, Emma och Mikkan för att äta glass. Det ble ingen träning idag pga kyla och blött gräs, vill börja med inne träningar NU!!! 
 
Imorron måste jag hitta på något jätte roligt för på kvällen så bör det av mot Gotland med konfan, de ska bli kul. 
Men imorron är ju ingen vanlig dag för det är min födelsedag! Japp ni läste rätt imorron blir jag äntligen 15 bast! 
Så grattis grattis mig själv! Nu ska jag sluta plåga mina få men tappra läsare med onödigt och osamanhängande babbel! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0