Allt var bra när jag hade dig

Kom hem för typ en halv timme sen och har krypit ner i min säng med min dator. Dom senaste två dagarna har varit riktigt bra om man bortser från vädret då. Tack alla fina filurer som gjort dom dagarna. 
 
Idag vaknade jag (blev veckt av mamma) runt halv tolv. Vid ett hade vi träning och det gick riktigt bra men det regnade lite. På väg hem till Emma och Ida efter träningen började det spöregna och i körde moppe så de vart rätt kallt och blött. Hemma hos dom så fotade vi, tränade flickisar osv riktigt mysig dag som bjöd på många skratt och knasigheter. 
 
Igår så var jag men min otroligt saknade Kaisa, vi bakade, spelade kort och dunkade musik. Efter middan så for jag och Kaisa till Isak och va med han och Alle. Vi badade, bastade och såg film. Imorron hoppas jag på bra väder så man kan sola.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0