När jag är med dig vill jag bara försvinna men när jag inte är med dig vill jag vara hos dig.

Idag är det Lördag och det betyder att min sista sovmorgon är imorron. Min konfa börjar på måndag klockan nio! borde vara förbjudet att börja så tidigt.. Men vi går måndag, tisdag och onsdag sen på torsdag kväll (vilket råkar vara min födelsedag) så tar vi bussen mot Gotland. Hoppas det blir roligt nudå. 
 
Idag på dan har jag inga planer men ikväll så ska jag till Mikkan och vara med henne och Ida. Igår så gick jag på stan med Malin, de var trevligt de. På kvällen så var det "bya träff" det var riktigt kul. Nu ska jag ta vara på det fina vädret och göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0