Like a bird you fly away

Entligen har jag fått sätta mig och bara ta det lungt en kort stund. Min dag har varit full av måsten. Men nu är nästan allt komplett, känns skönt. Om ett tag kommer några fina vänner hit för att sova i min gäststuga, tror det kommer bli super bra.
 
 
Men min dag har varit stressig värre! Började med att Lina kom hit och vi for ut i skogen och planterade, tog ca tre timmar att sätta allt. Sen jag kom hem har jag hunnit duscha, packa, laga mat, packa lite till och städa. Så jag har haft ganska fullt upp. nu är det bara mitt handbagage som ska packas sen är allt klart!
 
 
Vi far vid två/tre tiden imorron så det är inte länge kvar nu! Har längtat efter de här såå länge. Vi ska bila ner till stockholm sen bor vi på hotell där innan vi möter upp våra släktingar fredag morron och flyger iväg. Jag kommer nog kanske hinna blogga imorron annars får vi se när jag skriver nästa gång. puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0