Borås i text och bilder.

Sorry för skit dålig uppdatering.. men nu ska jag försöka bättra mig. Jag kom ju hem i söndags kväll och sen har de varit skolan måndag, tisdag. Måndag såg vi film tre av fem lektioner så det var inte så ansträngande dag. Tisadag gick vi halva dan sen for nästan hela röda laget och bowlade (skolanbetalade), jag var med Johanna,Lisa,Jonte och Simon det gick bra i början sen gickt det mindre bra.. men det var kul iaf. Idag onsdag är vi ju lediga så jag har inga planer idag. Tänkte berätta om mina tio dagar ute på äventyr bortom skellhell. Men jag skriver bara om Borås nu.

Jag har en massa skoj att berätta och massor av bilder att lägga ut, så jag tänkte att jag lägger ut lite bilder och skriver om dom.
femton timmar i buss med bästa tjejerna blev succsé, många konstiga samtals ämnen och mycke skratt!
Vi kom fram till soliga Borås vid nio tiden, bytte om osv på toorna sen drog vi oss mot stan för shopping. Vi stektes levande!
Sen var det helt plötsligt lördag och tävlings dag! Vi satte allt utom ett bygg men det gjorde inget. Vi kom sexa men är super nöjda.
Efter tävlingen åt vi på jensens någonting, massor av god mat iaf. Sen byggde vi lite med cheer future.
Efter middagen sprang vi omkring och busade, duschade och såg eurovision.
¨
Söndagen spenderades på stranden i värmen. massa skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0