Never tell me that I can´t fly!

Jag vet, jag vet jag är sämst på att uppdatera.. Men jag ska försöka bli bättre i framtiden.
Idag så är var det onsdag och vanlig skola, den var väl helt okej sprang runt nästan hela dan men sötnöten Johanna. Annars så har vi haft uppvisning/genrep idag, gick super är as taggd på borås nu!

Imorron så ska jag sova ut lite, packa,packa,packa, ta en powerwalk eller spring tur (hoppas på bra väder) sen är det mot bussstationen och träffa finaste laget som jag sen ska spendera ca 17h i en buss med. Kommer bli super kan nog inte bli mer taggad på livet än vad jag är nu. Men nu sak jag snart ta och släcka ner datorn och försöka sova skriver mer imorron jag lovar puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0