Superduperdunndermegamysigt!

Dagarna bara flyger förbi nu. Idag är det Tisdag, sol och snart träning, perfekt! Det är alltid lika härligt när skolan slutar på tisdagar för dom är så jobbiga och tåkiga.. och ännu bättre idag när det är fint väder och bara är en skoldag till långhelg! Man blir alltid så mycket gladare och piggare när solen skiner!

Min helg har varit super.
Fredag var jag med sigen och lisa, vi tog en lång promenad sen bara hade det trevligt.
Lördag var jag emd mamma på stan sen på kvällen for jag och lisa till mb och myste med Alle och Isak.
Söndag, träning som jag inte kunde vara med på för jag var sjuk sen städade laget i kågen mycket trevligt.
Sen måndagen var inte så dum den heller. Först skola som var helt okej sen kom Kaisa hit och bakade och busade lite innan middan, efter middan brummade jag och tobbe iväg till Mikkan och blev fotade.

Nu ska jag forssätta med mitt musik lyssnande och byta till träningskläder för snart bär det av mot balder. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0