Bara Två Veckor Kämpa!

Ligger hemma i min säng och försöker övertala mig själv att göra bort allt plugg så jag slipper imrron. Det är bara en matte läxa som måste göras idag, kom igen nu Frida! 
Annars har väl dagen varit som vilken måndag som helst, inget intressant eller speciellt som hänt. Skolan var lika dryg som vanligt och jag har skjutit på plugget hela kvällen som vanligt.. 
 
Jag har verkligen inget intressant att blogga om. Har kört lite styrka och fösiktigt strechat lite, går bättre och bättre för höften nu. Ska nu gå ner och göra den där nedrans matte läxan så är den gjord. Imorron så har tjejerna bad på idrotten och sen har jag träning på kvällen annars händer inget speciellt då heller. Mitt liv är så tråkigt och nu eller det händer inget nytt bara sama gamla "Schema" vecka efter vecka.. behöver något nytt! Men som tur är så är det prao om två veckor sen far jag till stockholm med bästa tjejorna, längtar ihjäl mig!! Men nu ska jag dra mig från datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0