Inte på humör

Nu är jag hemma från stor staden. Jag är helt slut så jag orkar inte skriva om allt vi gjort men vi har shoppat en massa och ätit massa god mat,det har varit super roligt verkligen. Kom till skllefteå vid fyra sen blev det att stressa till träning som för övrigt gick så där.. Är helt slut som sagt. Kom hem vid sju och har hunnit duscha och bara suttit och latat mig framför datorn nu ett tag. Btw så laggar min mobil sönder just nu, har varit massa lagg med appar och skype har inte funkat osv sen nu funkar inte lås knappen alls.. yey! Är inte på särskilt bra humör för tillfället.. Ska nog sova snart så får vi se om jag är på bättre humör imorron. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0