Party

Klockan är snart halv sju och då kommer Lisa,Carina osv hit och äter middag med oss. Jojo kom även igår och stannar till på Måndag (min morbror). Jag har inte gjort så mycket idag mäst drygat framför tvn. Nu har jag gjort mig klar för kvällen, ska på Made in med massa kompisar. Mitt godis som jag fick av lisa när det nu var är slut nu!! eller det är två godisar kvar.. 
 
Igår var det Fredag och skolan var som vanligt bara dryg och tråkig. Men efter skolan for jag, Lisa, Hannes och David till hemmakväll och hyrde film sen vidare till david och hjälpte till att fixa inför hans födelsedagsparty. Alla andra kom vid fem. Kvällen var verkligen jätte rolig, vi dansade, åt, singstar, dansade lite till, promenerade runt, såg film och hade det allmänt roligt och mysigt! Jag kom hem vid två på natten var helt död imorse när jag vaknade täppt i nästan, ont i huvudet och allmänt slut. Men nu har jag inge mer att berätta skriver mer imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0