I´m nothing without you

Hemma efter träningen nu. Det har varigt en lång dag idag. Först skolan då idrotten blev inställd och vi flyttae upp so:n så vi slutade klockan två. Efter skolan så gick jag in till stan och träffade ida och mikkn, vi köpte mat sen gick vi till balder och gjorde oss i ordning för träningen som börjar fem. Träningen gick ganska bra min gymnastig har inte gått så bra varken idag eller igår men byggen gick bra. 
 
Imorron så är det skola, börjar som vanligt tjugo över åtta och slutar kvart över tre. Efter skolan ska jag ta spruta sen hem tror jag, får se om jag kör moppe eller inte. Kvällen kommer inte vara något speciellt bara en vanlig lugn hemma kväll tror jag. Nu ska jag göra matte läxan sen får vi se vad klockan är efter de.  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0