Sagolandet!

Har klarat mig igenom första dagen på ännu en vanlig skolvecka. Måndag idag alltså och dom är dom jobbigaste av dom alla.. Men denna måndag har inte alls varit lika jobbig och dryg som vanligt, det har rullat på rätt bra tycker jag (för att vara måndag då). Efter middagen så gick jag över till Lisisfisis för att baka till cafeterian imrron, jag kan ju säga att det blev bakat iaf.. Det blev som en sagovärld, massa färger osv rikgigt roligt faktiskt.Men vi är ju som vi är och då blir det som det blir.. Imorron så går jag förmiddan vanlig skolan (estet och engelska) sen efter lunch så står jag, Lisa, David och Idag i cafeterian och säljer vårat sagoland så kom och köp! Davve ska ha med sig sina högtalare och jag min dator så det blir att dunka musik, kommer nog bli super. Annars har jag massa plugg osv jag måste fixa så jag har lite smått panik för tillfället.. Men det löser sig nog, ska sova snart så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0